Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBirler, Sema
dc.contributor.authorAtalla, Hatem
dc.contributor.authorPabuccuoğlu, Serhat
dc.contributor.authorYılmaz, Alper
dc.contributor.authorÇörekçi, Şebnem
dc.date.accessioned2020-11-12T06:56:46Z
dc.date.available2020-11-12T06:56:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationKartal Karataş E., Yazıcı S., Ayvaz Reis Z., Erol Ç., "Etkin Müşteri Hizmetleri İçin Müşteri Bilgilendirme E- Öğrenme Portalı Önerisi", Akademik Bilişim 2009, Şanlıurfa, Turkey, 11 - 13 February 2009, Vol.1, No.1, Pp.497-501
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/1155
dc.description.abstract<p>&nbsp;Bu &ccedil;alışmada, elektronik ortamda &ouml;ğrenme fikrinin firmalar ve m&uuml;şteriler &uuml;zerindeki etkisinden bahsedilmektedir. Temel olarak; firmalar kendi &ccedil;alışanları i&ccedil;in e-&ouml;ğrenme k&uuml;lt&uuml;r&uuml;n&uuml; benimserken, m&uuml;şterileri i&ccedil;in ne yaptıkları araştırılmıştır. Bu ama&ccedil;la yapılmış &ccedil;alışmalar incelenmiş ve elektronik ortamdaki olması gereken eğitim hizmeti i&ccedil;in bir &ouml;rnek &ccedil;alışma geliştirilmiştir.</p>
dc.language.isotur
dc.subjectComputer Scıence
dc.titleEtkin müşteri hizmetleri İçin müşteri bilgilendirme e- öğrenme portalı önerisi
dc.typeconferenceObject
dc.contributor.departmentSiyasal Bilgiler Fakültesi,İşletme,Yönetim ve Organizasyon; Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi,Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi,Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi; Rektörlük,Enformatik; Rektörlük,Bölümler
dc.contributor.authorID0000-0001-7953-2496; 0000-0003-1741-6873; 0000-0002-5057-7145; 0000-0003-4667-1806
dc.identifier.volume1
dc.identifier.startpage497
dc.identifier.endpage501


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster