Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorApak, Sedat
dc.date.accessioned2020-11-12T06:52:12Z
dc.date.available2020-11-12T06:52:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationTuzcuoğlu A., Fayda S. N. , Tuniyazi Y., Öz Z., "Do The Effects Of Brand Personality Dimensions On Brand Loyalty Change According To Consumers’ Personalities?", Turkish Journal Of Marketing (Tujom), No.2, Pp.84-107, 2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/1151
dc.description.abstract<p><em>Cep telefonları, &ouml;zellikle akıllı olanlar her yaştan milyonlarca insan i&ccedil;in temel bir ihtiya&ccedil; haline gelmektedir. &Uuml;reticiler, m&uuml;şterileri arasında tekrar satın alma davranışı geliştirmeye &ouml;nem vermekte, g&uuml;ncellenmiş modelleri yeniden satmayı ama&ccedil;lamaktadır. Markalar, &ouml;zellikle y&uuml;ksek teknolojili &uuml;r&uuml;nler i&ccedil;in m&uuml;şterinin se&ccedil;im s&uuml;recini kolaylaştırma ve etkilemede &ouml;nemli bir rol oynamaktadır. Marka sadakati, yeniden satın alma davranışını ve aynı zamanda ger&ccedil;ek davranışlara neden olan deneyimleri de i&ccedil;ermektedir. Bu &ccedil;alışma, kolayda &ouml;rnekleme y&ouml;ntemi kullanılarak 394 katılımcıdan toplanan verilerle (Samsung ve Apple i&ccedil;in yapılan iki anket formu ile); t&uuml;ketici kişiliği, marka kişiliği ve marka sadakati arasındaki ilişkileri incelemeyi ama&ccedil;lamaktadır. Anketler, Cohen&#39;in (1967) CAD &ouml;l&ccedil;eği, Aaker&#39;ın marka kişilik &ouml;l&ccedil;eği (1997) ve Chaudhuri ve Holbrook (2001) marka sadakat &ouml;l&ccedil;eği kullanılarak tasarlanmıştır. D&ouml;rt hipotez grubu regresyon analizleri ile ve bir grup da ortalamaları karşılaştırılarak test edilmiştir. Bulgular istatistiksel olarak anlamlı sonu&ccedil;lar i&ccedil;ermektedir.</em></p>
dc.language.isoeng
dc.subjectEconomıcs & Busıness
dc.titleDo The Effects Of Brand Personality Dimensions On Brand Loyalty Change According To Consumers’ Personalities?
dc.typearticle
dc.contributor.departmentSiyasal Bilgiler Fakültesi,İşletme Bölümü,Üretim Yönetimi Ve Pazarlama
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage84
dc.identifier.endpage107


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster