Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖNAY DOĞAN, BETÜL
dc.date.accessioned2021-03-05T12:14:11Z
dc.date.available2021-03-05T12:14:11Z
dc.identifier.citationÖNAY DOĞAN B., Advertisements as a Part of Entertainment Culture and Its Effects of City Culture, "Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry", Öztürk G. , Editör, Igı Global, -, 2014
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_ac2449a0-bf88-4be0-99c6-be3dd2cc78df
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/114884
dc.language.isoeng
dc.publisherIgı Global
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleHandbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
dc.contributor.firstauthorID653595


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster