Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErol, Çiğdem
dc.contributor.authorKartal Karataş, Elif
dc.contributor.authorYazıcı, Selim
dc.contributor.authorAyvaz Reis, Zerrin
dc.date.accessioned2021-03-05T11:50:55Z
dc.date.available2021-03-05T11:50:55Z
dc.identifier.citationKartal Karataş E., Yazıcı S., Ayvaz Reis Z., Erol Ç., "Etkin müşteri hizmetleri İçin müşteri bilgilendirme e- öğrenme portalı önerisi", Akademik Bilişim 2009, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2009, ss.497-501
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_aa318996-8e9c-41b9-a1d4-7c3513956d30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/113650
dc.description.abstractBu çalışmada, elektronik ortamda öğrenme fikrinin firmalar ve müşteriler üzerindeki etkisinden bahsedilmektedir. Temel olarak; firmalar kendi çalışanları için e-öğrenme kültürünü benimserken, müşterileri için ne yaptıkları araştırılmıştır. Bu amaçla yapılmış çalışmalar incelenmiş ve elektronik ortamdaki olması gereken eğitim hizmeti için bir örnek çalışma geliştirilmiştir.
dc.language.isotur
dc.subjectBİLGİ BİLİMİ VE KÜTÜPHANE BİLİMİ
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectEnformatik
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleEtkin müşteri hizmetleri İçin müşteri bilgilendirme e- öğrenme portalı önerisi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Enformatik , Enformatik
dc.contributor.firstauthorID2215833


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster