Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorNASIR, SÜPHAN
dc.date.accessioned2021-03-05T11:46:09Z
dc.date.available2021-03-05T11:46:09Z
dc.identifier.citationNASIR S., Marketing Strategies in Competitive Markets and Challenging Times, "Brand Culture and Identity: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications", Khosrow-Pour, M., Editör, Idea Group Publishing (IGP) , Hershey, ss.248-271, 2019
dc.identifier.otherav_a9c75086-d7ee-4efb-b6ad-8707b96a0e3c
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/113397
dc.identifier.urihttps://www.igi-global.com/chapter/marketing-strategies-in-competitive-markets-and-challenging-times/213709
dc.language.isoeng
dc.publisherIdea Group Publishing (IGP)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleBrand Culture and Identity: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İktisat Fakültesi , İşletme Bölümü
dc.contributor.firstauthorID675300


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster