Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBOZBAY, ZEHRA
dc.contributor.authorOKUMUŞ, ABDULLAH
dc.date.accessioned2021-03-05T10:31:24Z
dc.date.available2021-03-05T10:31:24Z
dc.identifier.citationOKUMUŞ A., BOZBAY Z., "The Relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Buying Intention in Food Retailing Industry", International Journal of Management Cases, cilt.10, ss.551-560, 2008
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_a38e327c-b5cd-4469-a147-14a030e4c3b2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/109477
dc.identifier.urihttps://www.researchgate.net/publication/263457828_The_Relationship_between_Customer_Satisfaction_Customer_Loyalty_and_Buying_Intention
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleThe Relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Buying Intention in Food Retailing Industry
dc.typeMakale
dc.relation.journalInternational Journal of Management Cases
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İşletme Fakültesi , Pazarlama
dc.identifier.volume10
dc.identifier.startpage551
dc.identifier.endpage560
dc.contributor.firstauthorID674237


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster