Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorArslan, Fatma Müge
dc.contributor.authorAltuna, Oylum
dc.date.accessioned2021-03-05T08:29:58Z
dc.date.available2021-03-05T08:29:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationArslan F. M. , Altuna O., "THE ROLE OF NOSTALGIA PRONENESS IN THE EFFECT OF BRAND IMAGE, CORPORATE IMAGE, BRAND TRUST AND CONSUMER INVOLVEMENT ON EMOTIONAL ATTACHMENT: GLOBAL VS. LOCAL BRAND", hacettepe university journal of economics and administrative sciences, cilt.37, ss.215-240, 2019
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_993a1384-3534-4ce9-91d1-5c8e7c571dd6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/103049
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.17065/huniibf.426122
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleTHE ROLE OF NOSTALGIA PRONENESS IN THE EFFECT OF BRAND IMAGE, CORPORATE IMAGE, BRAND TRUST AND CONSUMER INVOLVEMENT ON EMOTIONAL ATTACHMENT: GLOBAL VS. LOCAL BRAND
dc.typeMakale
dc.relation.journalhacettepe university journal of economics and administrative sciences
dc.contributor.departmentMarmara Üniversitesi , İşletme Fakültesi , İşletme Bölümü
dc.identifier.volume37
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage215
dc.identifier.endpage240
dc.contributor.firstauthorID2503722


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster