Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorERTEM, TUĞÇE
dc.date.accessioned2021-03-05T07:44:54Z
dc.date.available2021-03-05T07:44:54Z
dc.identifier.citationERTEM T., "Gündem Belirleme Kuramı Perspektifinden Yeni İletişim Teknolojilerinin Geleneksel İletişim Araçlarına Etkisi", II. Uluslararası Dil ve İletişim Sempozyumu, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2013, ss.1335-1346
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_956d2bcd-6057-496b-856c-312c3dab362c
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/100604
dc.description.abstractSon birkaç yıl içerisinde internetin gelişimine bağlı olarak sosyal ağların insanların yaşamlarında giderek daha fazla yer edinmeye başlaması özel kuruluşların ve tüzel kişilerin de aktif bir şekilde sosyal medyayı kullanmalarına neden olmuştur. Bununla birlikte devlet adamlarının da sosyal medyayı kullanmaya başladıkları dikkat çekmektedir. Bu çerçevede gündem belirleme kuramının politika gündemi ve medya gündemi ilişkisinden hareketle Türkiye’nin devlet başkanı olan Abdullah Gül’ün son üç ay içerisinde gönderdiği mikro mesajların tiraj sıralamasında ilk üçte yer alan Posta, Zaman ve Hürriyet gazetelerinin gündemini belirleyip belirlemediği sorgulanmış ve bulgu elde etmek adına içerik analizi yöntemi kullanılmıştır. Anahtar Kelimeler: Gündem Belirleme Kuramı, Yeni İletişim Teknolojileri, Siyasal İletişim
dc.language.isoeng
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleGündem Belirleme Kuramı Perspektifinden Yeni İletişim Teknolojilerinin Geleneksel İletişim Araçlarına Etkisi
dc.typeBildiri
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
dc.contributor.firstauthorID617870


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster