• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   Açık Erişim Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • Siyasal Bilgiler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • İşletme Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   Açık Erişim Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • Siyasal Bilgiler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • İşletme Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Do The Effects Of Brand Personality Dimensions On Brand Loyalty Change According To Consumers’ Personalities?

Tarih
2018
Yazar
Apak, Sedat
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
<p><em>Cep telefonları, &ouml;zellikle akıllı olanlar her yaştan milyonlarca insan i&ccedil;in temel bir ihtiya&ccedil; haline gelmektedir. &Uuml;reticiler, m&uuml;şterileri arasında tekrar satın alma davranışı geliştirmeye &ouml;nem vermekte, g&uuml;ncellenmiş modelleri yeniden satmayı ama&ccedil;lamaktadır. Markalar, &ouml;zellikle y&uuml;ksek teknolojili &uuml;r&uuml;nler i&ccedil;in m&uuml;şterinin se&ccedil;im s&uuml;recini kolaylaştırma ve etkilemede &ouml;nemli bir rol oynamaktadır. Marka sadakati, yeniden satın alma davranışını ve aynı zamanda ger&ccedil;ek davranışlara neden olan deneyimleri de i&ccedil;ermektedir. Bu &ccedil;alışma, kolayda &ouml;rnekleme y&ouml;ntemi kullanılarak 394 katılımcıdan toplanan verilerle (Samsung ve Apple i&ccedil;in yapılan iki anket formu ile); t&uuml;ketici kişiliği, marka kişiliği ve marka sadakati arasındaki ilişkileri incelemeyi ama&ccedil;lamaktadır. Anketler, Cohen&#39;in (1967) CAD &ouml;l&ccedil;eği, Aaker&#39;ın marka kişilik &ouml;l&ccedil;eği (1997) ve Chaudhuri ve Holbrook (2001) marka sadakat &ouml;l&ccedil;eği kullanılarak tasarlanmıştır. D&ouml;rt hipotez grubu regresyon analizleri ile ve bir grup da ortalamaları karşılaştırılarak test edilmiştir. Bulgular istatistiksel olarak anlamlı sonu&ccedil;lar i&ccedil;ermektedir.</em></p>
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12627/1151
Koleksiyonlar
  • İşletme Bölümü Makale Koleksiyonu [2]

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


Hakkımızda
Açık Erişim PolitikasıVeri Giriş Rehberleriİletişim
sherpa/romeo
Dergi Adı/ISSN || Yayıncı

Exact phrase only All keywords Any

BaşlıkbaşlayaniçerenISSN

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTürlere GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTürlere Göre

Hesabım

GirişKayıt

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV