• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Home
  • Fakülteler
  • Siyasal Bilgiler Fakültesi
  • Search
  •   Home
  • Fakülteler
  • Siyasal Bilgiler Fakültesi
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 52

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE ÇOKULUSLU ŞİRKETLERİN EKONOMİK ETKİNLİĞİ VE TÜRKİYE'DE ÇOKULUSLU ŞİRKETLERİN GELİŞİMİ 

Apak, Sedat (2018)
<p><strong>JEL:</strong> F21, E22, F43,E23</p> <table align="center" border="0" cellpadding="2" cellspacing="2" style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:times new roman; font-size:medium; width:670px"> <tbody> <tr> <td ...
Thumbnail

Tedarik Zinciri Yeterliliklerini Artırmada Inovasyon ve “Büyük Veri (Big Data)” nin Etkileşimini Değerlendirme 

Güneş, Hakan (2015)
<p>Bug&uuml;n devasa veri yığınları arasından anlamlı ilişkilerin, &ouml;r&uuml;nt&uuml;lerin ve eğilimlerin ortaya &ccedil;ıkarılmasına b&uuml;y&uuml;k ihtiya&ccedil; duyulmaktadır. Kurumsal i&ccedil;erik ve uygulama ...
Thumbnail

Do The Effects Of Brand Personality Dimensions On Brand Loyalty Change According To Consumers’ Personalities? 

Apak, Sedat (2018)
<p>Cep telefonları, &ouml;zellikle akıllı olanlar her yaştan milyonlarca insan i&ccedil;in temel bir ihtiya&ccedil; haline gelmektedir. &Uuml;reticiler, m&uuml;şterileri arasında tekrar satın alma davranışı geliştirmeye &ouml;nem vermekte, g&uuml;ncellenmiş modelleri yeniden satmayı ama&ccedil;lamaktadır. Markalar, &ouml;zellikle y&uuml;ksek teknolojili &uuml;r&uuml;nler i&ccedil;in m&uuml;şterinin se&ccedil;im s&uuml;recini kolaylaştırma ve etkilemede &ouml;nemli bir rol oynamaktadır. Marka sadakati, yeniden satın alma davranışını ve aynı zamanda ger&ccedil;ek davranışlara neden olan deneyimleri de i&ccedil;ermektedir. Bu &ccedil;alışma, kolayda &ouml;rnekleme y&ouml;ntemi kullanılarak 394 katılımcıdan toplanan verilerle (Samsung ve Apple i&ccedil;in yapılan iki anket formu ile); t&uuml;ketici kişiliği, marka kişiliği ve marka sadakati arasındaki ilişkileri incelemeyi ama&ccedil;lamaktadır. Anketler, Cohen&#39;in (1967) CAD &ouml;l&ccedil;eği, Aaker&#39;ın marka kişilik &ouml;l&ccedil;eği (1997) ve Chaudhuri ve Holbrook (2001) marka sadakat &ouml;l&ccedil;eği kullanılarak tasarlanmıştır. D&ouml;rt hipotez grubu regresyon analizleri ile ve bir grup da ortalamaları karşılaştırılarak test edilmiştir. Bulgular istatistiksel olarak anlamlı sonu&ccedil;lar i&ccedil;ermektedir.</p>...
Thumbnail

Etkin müşteri hizmetleri İçin müşteri bilgilendirme e- öğrenme portalı önerisi 

Birler, Sema; Atalla, Hatem; Pabuccuoğlu, Serhat; Yılmaz, Alper; Çörekçi, Şebnem (2009)
<p>&nbsp;Bu &ccedil;alışmada, elektronik ortamda &ouml;ğrenme fikrinin firmalar ve m&uuml;şteriler &uuml;zerindeki etkisinden bahsedilmektedir. Temel olarak; firmalar kendi &ccedil;alışanları i&ccedil;in e-&ouml;ğrenme ...
Thumbnail

Evaluation of Big Data and Innovation Interaction in Increase Supply Chain Competencies 

Apak, Sedat (2017)
Thumbnail

Özel Usulsüzlük Kabahati ve Cezasına Ait Değerlendirmeler 

Apak, Sedat (2020)
Thumbnail

İthalattan İhracata, Dış Ticaret Ekonomik Büyüme İlişkisi: Kuramsal Çerçeve Ve Türkiye Uygulaması, 2006q1-2018q3 "TESAM AKADEMİ Dergisi" dergipark/tesamakademi (TR Dizin) 

Balkanlı, Ali Osman (2019)
<p>Dış ticaret ve ekonomik b&uuml;y&uuml;me ilişkisi &ccedil;ok uzun yıllardır<br /> iktisat&ccedil;ıların tartıştığı bir konu olmuştur. &Ouml;zellikle 1950&rsquo;li yıllar<br /> ile birlikte, uluslararası ekonomik analizde, ...
Thumbnail

INTERVENE TO FINANCIAL MARKETS OF CENTRAL BANKING , FİNANSAL PİYASALARA MÜDAHALEDE MERKEZ BANKACILIĞI 

Balkanlı, Ali Osman (2017)
<p>Devlet bir &ccedil;ok gerek&ccedil;eye dayanarak ekonomiye m&uuml;dahale eder. M&uuml;dahalelerin &ouml;z&uuml;nde politika ama&ccedil;ları olabildiği gibi, piyasaların var olan d&uuml;zenli işleyişlerini s&uuml;rd&uuml;rme ...
Thumbnail

Güney Kore ve Tayvan'da Dışa Açık Yapılanma ve Ekonomik Gelişme 

Apak, Sedat (2017)
<table align="center" border="0" cellpadding="2" cellspacing="2" style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:times new roman; font-size:medium; width:670px"> <tbody> <tr> <td colspan="2"><strong>G&uuml;ney Kore ve ...
Thumbnail

Gelir Vergisi Kanunu açısından şirket ortaklarının eide ettiği gelirler bağlamında,TTK’ya gore şirketlerde kar payı dağıtımı” 

Apak, Sedat; Apak, Suat (2014)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypes

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorApak, Sedat (23)Balkanlı, Ali Osman (10)Evecen, Mıthat (7)Birler, Sema (6)Pabuccuoğlu, Serhat (5)Demir, Kamber (4)Sandal, Asiye İzem (4)Ak, Kemal (3)Bakırer, Gül (3)Baran, Alper (3)... View MoreSubjectLaw (17)Economıcs & Busıness (15)Bıology & Bıochemıstry (5)Plant & Anımal Scıence (4)Socıal Scıences, General (4)Busıness (2)Social Sciences (Soc) (2)Computer Scıence (1)Multıdıscıplınary Scıences (1)... View MoreDate Issued2010 - 2020 (43)2001 - 2009 (9)Has File(s)
No (52)

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV