• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   Home
  • Fakülteler
  • Search
  •   Home
  • Fakülteler
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 23

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE ÇOKULUSLU ŞİRKETLERİN EKONOMİK ETKİNLİĞİ VE TÜRKİYE'DE ÇOKULUSLU ŞİRKETLERİN GELİŞİMİ 

Apak, Sedat (2018)
<p><strong>JEL:</strong> F21, E22, F43,E23</p> <table align="center" border="0" cellpadding="2" cellspacing="2" style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:times new roman; font-size:medium; width:670px"> <tbody> <tr> <td ...
Thumbnail

Do The Effects Of Brand Personality Dimensions On Brand Loyalty Change According To Consumers’ Personalities? 

Apak, Sedat (2018)
<p>Cep telefonları, &ouml;zellikle akıllı olanlar her yaştan milyonlarca insan i&ccedil;in temel bir ihtiya&ccedil; haline gelmektedir. &Uuml;reticiler, m&uuml;şterileri arasında tekrar satın alma davranışı geliştirmeye &ouml;nem vermekte, g&uuml;ncellenmiş modelleri yeniden satmayı ama&ccedil;lamaktadır. Markalar, &ouml;zellikle y&uuml;ksek teknolojili &uuml;r&uuml;nler i&ccedil;in m&uuml;şterinin se&ccedil;im s&uuml;recini kolaylaştırma ve etkilemede &ouml;nemli bir rol oynamaktadır. Marka sadakati, yeniden satın alma davranışını ve aynı zamanda ger&ccedil;ek davranışlara neden olan deneyimleri de i&ccedil;ermektedir. Bu &ccedil;alışma, kolayda &ouml;rnekleme y&ouml;ntemi kullanılarak 394 katılımcıdan toplanan verilerle (Samsung ve Apple i&ccedil;in yapılan iki anket formu ile); t&uuml;ketici kişiliği, marka kişiliği ve marka sadakati arasındaki ilişkileri incelemeyi ama&ccedil;lamaktadır. Anketler, Cohen&#39;in (1967) CAD &ouml;l&ccedil;eği, Aaker&#39;ın marka kişilik &ouml;l&ccedil;eği (1997) ve Chaudhuri ve Holbrook (2001) marka sadakat &ouml;l&ccedil;eği kullanılarak tasarlanmıştır. D&ouml;rt hipotez grubu regresyon analizleri ile ve bir grup da ortalamaları karşılaştırılarak test edilmiştir. Bulgular istatistiksel olarak anlamlı sonu&ccedil;lar i&ccedil;ermektedir.</p>...
Thumbnail

Evaluation of Big Data and Innovation Interaction in Increase Supply Chain Competencies 

Apak, Sedat (2017)
Thumbnail

Özel Usulsüzlük Kabahati ve Cezasına Ait Değerlendirmeler 

Apak, Sedat (2020)
Thumbnail

Güney Kore ve Tayvan'da Dışa Açık Yapılanma ve Ekonomik Gelişme 

Apak, Sedat (2017)
<table align="center" border="0" cellpadding="2" cellspacing="2" style="color:rgb(0, 0, 0); font-family:times new roman; font-size:medium; width:670px"> <tbody> <tr> <td colspan="2"><strong>G&uuml;ney Kore ve ...
Thumbnail

Gelir Vergisi Kanunu açısından şirket ortaklarının eide ettiği gelirler bağlamında,TTK’ya gore şirketlerde kar payı dağıtımı” 

Apak, Sedat; Apak, Suat (2014)
Thumbnail

Vergiye Uyumlu Mükelleflere Vergi İndirimi Uygulaması,Değerlendirilmesi ile Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri 

Apak, Sedat (2019)
Thumbnail

Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi Hükümleri Uyarınca Vergi Yargısında İstinaf Uygulamasının Değerlendirilmesi 

Apak, Sedat (2019)
Thumbnail

Vergi Hukuku’nda Mücbir Sebep Hali ve Zor Durum Hali 

Apak, Sedat (2009)
Thumbnail

Şüpheli Alacak Karşılığı Ayrılmasında Özellikli Durumlar-2 

Apak, Sedat (2009)
  • 1
  • 2
  • 3

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypesThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypes

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Apak, Sedat (23)
Apak, Suat (1)SubjectLaw (13)Economıcs & Busıness (5)Social Sciences (Soc) (2)Busıness (1)Multıdıscıplınary Scıences (1)Socıal Scıences, General (1)... View MoreDate Issued2010 - 2020 (20)2009 - 2009 (3)Has File(s)No (23)

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV