İnsan Bilgisayar Etkileşimi: Araştırmalar ve Uygulamalar
Yazar
Taş, Seda
Çelik, Serra
Üst veri
Tüm öğe kaydını gösterÖzet
Teknoloji ve internet birlikteliğiyle kişiler her zaman her yerde aradıkları bilgiye, aradıkları ürüne ve hizmetekolaylıkla ulaşabilmektedir. Özellikle milenyum kuşağı olarak adlandırılan, en büyüğü 80’li yıllarda doğan kişilerinternete aşina olup yeni teknolojilere kolaylıkla uyum sağlayabilmektedir. Buna paralel olarak da e-ticareti en çokkullanan yaş grubunu oluşturmaktadırlar. Türkiye sahip olduğu genç nüfusla da e-ticaret sektöründe yükselen birtrend yakalamaktadır. Bu bölümde, bu yaş grubunun çevrimiçi pazar yerlerini kolay kullanıp kullanamadıklarıincelenmiştir. Ülkenin önde gelen üç çevrimiçi pazar yeri çalışma konusu olarak seçilmiş ve site içi dolaşım ağırlıklıolarak incelenmiştir. Çalışma sonucunda Hepsiburada çevrimiçi pazar yerinin, n11 ve Trendyol pazar yerlerine göredaha kullanıcı dostu bir tasarıma sahip olduğu görülmüştür.
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12627/73835https://avesis.istanbul.edu.tr/api/publication/6ab85426-5257-45d9-8f60-e5400bdf3793/file
Koleksiyonlar
- Kitapta Bölüm [327]