İşletme Bölümü
Bu bölümdeki koleksiyonlar
Güncel Gönderiler
-
Tedarik Zinciri Yeterliliklerini Artırmada Inovasyon ve “Büyük Veri (Big Data)” nin Etkileşimini Değerlendirme
(2015)<p>Bugün devasa veri yığınları arasından anlamlı ilişkilerin, örüntülerin ve eğilimlerin ortaya çıkarılmasına büyük ihtiyaç duyulmaktadır. Kurumsal içerik ve uygulama ... -
Etkin müşteri hizmetleri İçin müşteri bilgilendirme e- öğrenme portalı önerisi
(2009)<p> Bu çalışmada, elektronik ortamda öğrenme fikrinin firmalar ve müşteriler üzerindeki etkisinden bahsedilmektedir. Temel olarak; firmalar kendi çalışanları için e-öğrenme ... -
Do The Effects Of Brand Personality Dimensions On Brand Loyalty Change According To Consumers’ Personalities?
(2018)<p><em>Cep telefonları, özellikle akıllı olanlar her yaştan milyonlarca insan için temel bir ihtiyaç haline gelmektedir. Üreticiler, müşterileri arasında tekrar satın alma davranışı geliştirmeye ...