Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKALAN, ÖZLEM
dc.date.accessioned2022-07-04T14:06:41Z
dc.date.available2022-07-04T14:06:41Z
dc.identifier.citationKALAN Ö., Yeşil Reklamcılık, "Reklamcılığın Evrimi: Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler", Eda Erdoğan, Nesrin Tan Akbulut, Duygu Talih Akkaya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.245-264, 2021
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_6861cc71-ce7a-488a-99be-805865be50fe
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/183122
dc.language.isotur
dc.publisherGazi Kitabevi
dc.titleReklamcılığın Evrimi: Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
dc.contributor.firstauthorID3405300


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster