Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Öğe Göster
Açık Erişim Ana Sayfası
Avesis
Dokümanı Olmayanlar
Bildiri
Öğe Göster
Açık Erişim Ana Sayfası
Avesis
Dokümanı Olmayanlar
Bildiri
Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Sınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlilik Algıları ile Matematik Dersine Yönelik Problem Çözme Becerileri
Yazar
BATDAL KARADUMAN, GÜLŞAH
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12627/90989
Koleksiyonlar
Bildiri
[64839]
Hakkımızda
Açık Erişim Politikası
Veri Giriş Rehberleri
İletişim
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
Dergi Adı/ISSN
||
Yayıncı
Exact
phrase only
All
keywords
Any
Başlık
başlayan
içeren
ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türlere Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türlere Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt