The Comparison of Programs and the Curricula in the Equine-Related Vocational Schools between Turkey and the Model Countries. Türkiye de ve örnek ülkelerdeki atçılıkla ilgili meslek yüksekokullarının program ve ders içeriklerinin karşılaştırılması
Özet
Türkiye’deki atçılık meslek yüksekokulları ile örnek seçtiğimiz ABD ve İngiltere Birleşik Krallık’da meslek yüksekokulu düzeyinde olan atçılıkla ilgili okullardaki program ve ders içerikleri karşılaştırıldı. Bu çalışmanın amacı küresel eğitim seviyesini yakalamak; öğrenci ve öğretim elemanlarını meslek yüksekokulu bazında da uluslarası değişim programlarına hazırlamaktır. Atçılık sektörü dünya ekonomisinde giderek artan önemli bir yere sahiptir. Atçılık meslek yüksekokullarının da hızla gelişen bu sektöre nitelikli eleman yetiştirebilmek
açısından çok önemli bir yeri vardır. Ayrıca, bu çalışmamız ile yeni programlar geliştirerek atçılık konusunda hızla gelişen küresel eğitime ve sektöre Türkiye’yi de bütünleştirebilmeyi amaçlıyoruz.
Anahtar kelime:MYO, küresel eğitim, atçılık eğitimi, binicilik eğitimi, nalbantlık
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12627/71612http://www.kadinhani.selcuk.edu.tr/dosyalar/sunu.pdf
Koleksiyonlar
- Bildiri [64839]