• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   Açık Erişim Ana Sayfası
  • Avesis
  • Dokümanı Olmayanlar
  • Makale
  • Öğe Göster
  •   Açık Erişim Ana Sayfası
  • Avesis
  • Dokümanı Olmayanlar
  • Makale
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Traitement des séquences descriptives en classe de FLE

Tarih
2017
Yazar
DENİZCİ, Can
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Betimleme edimi ad grubu, sıfat, belgeç, sıfat işlevli yan tümce, koşuntu, ilgeç grubu, belirteç grubu ya da durum eylemi gibi kimi dilsel öğelerin yabancı dil öğrenenlere edindirilmesi bağlamında önem arz etmektedir. Bu çalışmanın amacı, Jean-Michel Adam’ın metin çözümleme yöntemi olarak tasarladığı dizilimsellik kavramını bir şiire uygulayarak uygulamanın ortaya koyduğu öğretimsel belirginlikleri irdelemektir. Öncelikle, kuramsal bölümde, metinlerdeki betimsel düzenleniş ve işlemler ele alınmıştır. Ardından ise bahsi geçen dizilimsellik yöntemi bir şiire uygulanmış ve son olarak da, yöntemin yabancı dil olarak Fransızca öğretimi bağlamındaki belirginlikleri üzerinde durulmuştur. Anahtar sözcükler: Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğretiminde Betimleme, Betimleme edimi, Metinsel Dizilimsellik, Betimsel Dizilimler
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12627/59629
https://cdn.istanbul.edu.tr/file/1CD58DF90A/B0EB1167A3F64E72845D4E12FF8B1B4B?doi=10.26650/hayef.2017.14.2.0011
Koleksiyonlar
  • Makale [92796]

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


Hakkımızda
Açık Erişim PolitikasıVeri Giriş Rehberleriİletişim
sherpa/romeo
Dergi Adı/ISSN || Yayıncı

Exact phrase only All keywords Any

BaşlıkbaşlayaniçerenISSN

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTürlere GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTürlere Göre

Hesabım

GirişKayıt

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV