• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   Açık Erişim Ana Sayfası
  • Avesis
  • Dokümanı Olmayanlar
  • Makale
  • Öğe Göster
  •   Açık Erişim Ana Sayfası
  • Avesis
  • Dokümanı Olmayanlar
  • Makale
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Does Using Drama in Efl Classes Meet the Needs of the Learners?

Tarih
2011
Yazar
BULUT, İrfan
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Son yıllarda öğrenci, bireysel özellikleri ve becerileriyle kendine özgü öğrenmeprofili olan aktif öğrenen birey olarak kabul edilmektedir. Howard Gardner'ın bilimdünyasına kazandırdığı Çoklu Zeka Kuramı, bu anlayışın bir yansımasıdır. HarvardÜniversitesinde eğitim psikologu olan Gardner'a göre zeka bilişin bir türü olmaktançok düşünmenin çok katmanlı bir boyutudur. Son otuz yıldır eğitim alanında en sıkkullanılan kuramlardan birisi olan çoklu zeka kuramı dilsel, mantıksal-matematiksel,görsel (uzamsal), müziksel, kinestetik, kişilerarası, içsel ve doğa zekalarındanoluşmaktadır. Günümüz eğitim anlayışının temel amaçlarından birisi öğrencilerinyukarıda geçen zeka alanlarından doğan gereksinimlerinin karşılanmasıdır. Bubağlamda çalışmada yabancı dil derslerinde drama kullanımının sekiz zeka türününbeslenmesinde ve öğrenci gereksinimlerinin karşılanmasında katkı sağlayıpsağlayamayacağı incelenecektir. Anahtar Sözcükler: Drama, çoklu zeka kuramı, öğrenci gereksinimleri
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12627/58283
http://www.journals.istanbul.edu.tr/iusosbil/article/view/1023007849
Koleksiyonlar
  • Makale [92796]

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


Hakkımızda
Açık Erişim PolitikasıVeri Giriş Rehberleriİletişim
sherpa/romeo
Dergi Adı/ISSN || Yayıncı

Exact phrase only All keywords Any

BaşlıkbaşlayaniçerenISSN

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTürlere GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTürlere Göre

Hesabım

GirişKayıt

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV