CONTEMPORARY ISSUES IN STRATEGIC MARKETING
Özet
Contemporary Issues in Strategic Marketing : Küresel pazarlama alanında yeni
trendlerin, araçların ve kavramların gelişimini sunmayı hedefleyen bu
kitabımız; özellikle farklı kültür, bakış açısı ve disiplinleri de içermek
amacıyla İ.Ü. İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı Öğretim Üyelerinin yanı
sıra; Amerika Birleşik Devletleri’nden üç, Avustralya’dan bir, Kırgızistan’dan
iki olmak üzere toplam dört ülkeden on bir Öğretim Üyesi yazarın katkılarıyla
oluşmuştur.Pazarlama stratejileri geliştirme
alanları için en popüler güncel eğilimleri anlamaya çalışmak için; her biri
Pazarlamanın farklı bir disiplinine değinen dokuz ayrı bölümü mevcuttur.Pazarlama alanında Akademik
olduğu kadar uygulamaya yönelik de bilgiler içeren Contemporary Issues in
Strategic Marketing; hem akademisyenler, hem de Pazarlama yöneticileri ve
girişimciler için pazarlama stratejileri geliştirmede farklı bakış açıları sunmaktadır.
Kitabımız, Istanbul University Press tarafından uluslararası literatüre
kazandırılmıştır.
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12627/4354https://iupress.istanbul.edu.tr/tr/kitap/contemporary-issues-in-strategic-marketing
Koleksiyonlar
- Kitap [6910]