Marka Değerinde Marka-Müşteri İlişki Kalitesinin Rolü: Mobil İletişim Sektöründe Bir Uygulama
Özet
Marka ve müşteri kavramları pazarlama alanının temel taşları olmasına
rağmen bu iki kavram arasındaki ilişki kalitesi veya marka ilişki kalitesi
kavramı literatürde ihmal edildiği g.rülmektedir. Bu çalışmada markamüşteri
ilişkileri kalitesi kavramının .ncülleri olan müşteri beklentileri,
algılanan değer ve kalite kavramları ile marka-müşteri ilişkileri kalitesi
kavramının sonucu olan marka değeri kavramları arasındaki ilişkiler incelenmektedir.
Bu araştırma mobil iletişim sekt.ründe 500 kişi üzerinde
yapılmış, analizler Partial Least Squares (PLS) metodu kullanılarak gerçekleştirilmiştir.
Sonuçlar GSM operatör markaları marka değerlerini ve
marka-müşteri ilişki kalitelerini algılanan değer ve kalitelerini yükselterek
gerçekleştirebileceklerini desteklemektedir.
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12627/35491http://betadergi.com/ttad/yonetim/icerik/makaleler/50-published.pdf
Koleksiyonlar
- Makale [92796]