• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   Açık Erişim Ana Sayfası
  • Avesis
  • Dokümanı Olmayanlar
  • Makale
  • Öğe Göster
  •   Açık Erişim Ana Sayfası
  • Avesis
  • Dokümanı Olmayanlar
  • Makale
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

İngilizce Yazma Dersinde Translingual Yaklaşım ve Yazı Düzeltme Geri Bildirimleri

Tarih
2018
Yazar
Yiğitbilek, Demet
Yazıcı, İdil Gülnihal
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Yazarın yazı yazarken seçtiği yolları gözlemlemek ve dili belli bir şekilde kullanma sebeplerini anlamak için translingualism önemlidir. Translingual bir perspektif yazma dersi hocalarının yazmada dilbilimsel farkılılıkları ve çeşitlilikleri takdir edebilmesi için uygun bir peagoji izlemesine yardımcı olur. Öğrencileri yazarken sınırlarını aşmaları için teşvik etmek ve yazmada farklı fırsatlar oluşturmak önem arz eder. Translingual terimi ile “doğru”kabul edilen formlar yeniden gözden geçirilir ve dilde gramer dışında da var olan çeşitli ve farklı yanlar da ele alınarak öğrencilerin kendi seslerini bulmaları hedeflenir
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12627/160639
https://dergipark.org.tr/tr/download/issue-full-file/40608
Koleksiyonlar
  • Makale [92796]

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


Hakkımızda
Açık Erişim PolitikasıVeri Giriş Rehberleriİletişim
sherpa/romeo
Dergi Adı/ISSN || Yayıncı

Exact phrase only All keywords Any

BaşlıkbaşlayaniçerenISSN

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTürlere GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTürlere Göre

Hesabım

GirişKayıt

Creative Commons Lisansı

İstanbul Üniversitesi Akademik Arşiv Sistemi (ilgili içerikte aksi belirtilmediği sürece) Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV